Acceso empresas Añade tu empresa gratis

La pregunta està a baix. Ens ferieu un favor si la responguesiu. gràcies:)

Realizada por Víctor Hidalgo Arnabat. 20 jun 2012 3 respuestas

Hola,


Som un grup de nens de 14 anys i estem fen un treball de sintesi, aquest matí us hem enviat un correu preguntan-vos quan valdria un càtering per 50 persones durant una setmana. Esteríem molt agraïts si ens responguéssiu. Gràcies.

Mejor respuesta

Hola Victor,

Per nosaltres cap problema, si us voleu posar en contacte amb nosaltres, mirem quines son les vostres necesitats i fem el presupost, intentant que s'adapti a vosaltres.
Molt atentament,
Mar

¿Te ha resultado útil?

No

¡Gracias por tu valoración!

Hola,

Amb molt de gust us respondrem però no hem rebut cap correu, i per fer-vos un pressupost és necessari una mica més d'informació, básicament el tipus de servei que voleu, dir un servei de càtering, és com dir, vull un moble sense especificar si necessiteu una taula, una cadira, o un armari... Cordialment,
Catering Casanovas

¿Te ha resultado útil?

No

¡Gracias por tu valoración!

27 JUN 2012

Logo Catering Casanovas Catering Casanovas

9 respuestas

3 votos positivos

Buenos días,

No sé si la pregunta era para nosotros ya que no hemos recibido su correo pero estaríamos encantados de coordinar una reunión con Uds. para hablar del tema para poder ofrecerles un presupuesto para el servicio de catering en las mejores condiciones.

Gracias,

Carole Xoc-Art Eventos Mallorca

¿Te ha resultado útil?

No

¡Gracias por tu valoración!

24 JUN 2012

Logo Xoc-Art Eventos Xoc-Art Eventos

11 respuestas

22 votos positivos

Preguntas similares

Ver todas las preguntas
Organizamos una cena benéfica a favor de Gaza, ¿Alguna empresa voluntaria??

3 respuestas, última respuesta el 19 Septiembre 2014

¿Cuánto puede costar un banquete de bodas vegetariano?

4 respuestas, última respuesta el 13 Marzo 2013